A világjárvány megmutatta, hogy az emberek nem tudnak reagálni egy fenyegetésre mindaddig, amíg meg nem támadják őket.

A napokban jelent meg az Adidas "Ready for sport" kampánya, amely más kampányokkal ellentétben nem a "sablon járvány elemeket" építi be (erről talán később), hanem egy inspiráló felhívás az emberekhez, hogy bárhol is legyenek, tekintsenek előre és képzeljék el milyen hihetetlen érzés lesz újra sportolni, amint ez az időszak véget ér.

Három ok, amiért a fogyasztók nem képesek a gazdaságot egyetlen varázsütésre helyreállítani.

Amikor az emberek nem tudnak dolgozni, láthatjuk valójában milyen is a gazdaság.

Pár évvel korábban volt egy ügyfelünk, aki azt állította, hogy előző nap könyvelési anyagot adott le az irodában, de már a beszélgetéskor volt egy olyan érzésem, hogy nem mondott igazat. Ezt utólag a munkatársaim is megerősítették, amikor elmondták, hogy valóban ott volt az ügyfél, de nem a könyvelési anyagot hozta, csak pár egyéb iratot hagyott...

Rendkívül örvendetes Weinstein bukása és mindaz, amit szimbolizál, másrészt viszont nem árt óvatosan megközelíteni a kérdést.

Manapság sokat olvashatunk, hallhatunk a munka és a magánélet egyensúlyáról és arról miért is fontos ez a mentális egészség vagy egyszerűen az életminőség szempontjából. De valójában mit is jelent és honnan tudhatjuk, hogy elértük ezt az egyensúlyi állapotot?